23 Φεβ 2014



Παρουσίαση μουσικής
352. Αποτύπωμα
Τετράδιο
Phonograph, 2013

Ο δίσκος με τίτλο «Τετράδιο»περιλαμβάνει μουσικές συνθέσεις του Χρήστου Θεοδώρου, σε στίχους Μιχάλη Γελασάκη. Πρόκειται για ένα έργο με έντονο το λυρικό στοιχείο, που όπως αναφέρει ο δημιουργός «προέκυψε από την ανάγκη που είχαμε, να επιστρέψουμε στην πρωτόλεια ανάγκη για έκφραση”... είναι διαποτισμένο από μία ευαισθησία και μία τρυφερότητα, η οποία μπορεί να παραπέμπει σε άλλες εποχές, αλλά συμβαίνει και τώρα» (κείμενο Music Corner).
Παίζουν το κουαρτέτο εγχόρδων: Διονύσης Βερβιτσιώτης βιολί, Κάτια Καμίνσκαγια  β' βιολί, Γιάννης Αθανασόπουλος βιόλα, Έλλη Φιλίππου τσέλο, & οι Παναγιώτης Τσεβάς ακορντεόν, Μιχάλης Καλκάνης, κοντραμπάσο, Χρίστος Θεοδώρου πιάνο, μεταλλόφωνο. Τραγουδάει η Βικτωρία Ταγκούλη. 
Αποτύπωμα
Τρέξε, τρέξε να προλάβεις
Τρέξε να με βρεις
Είναι αργά να καταλάβεις
Και να το σκεφτείς
Γίνε μια φορά
Ό,τι θες αληθινά
Γίνε μια φορά
Ό,τι μέσα σου πονά
Έχω, έχω ένα κοκαλάκι στα μαλλιά
Είναι, είναι, είναι, αποτύπωμα δικό σου
Δεν θα με γνωρίσεις, έχω αλλάξει από παλιά
Έχω αλλάξει, κι είμαι η μισή ο εαυτός σου
Πάψε, πάψε να γυρεύεις
Πάψε να ζητάς
Δεν ζητάω να με λατρεύεις
Λέω να μ' αγαπάς
Γίνε μια φορά
Ό,τι αγάπησα παλιά
Γίνε μια φορά
Κοκαλάκι στα μαλλιά