3 Μαΐ 2008

Παρουσίαση μουσικής
45. Δικαίωση
ΚΕΡΚΥΡΑ 81, ΑΓΩΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ
MINOS-EMI 1981

16/30

O διπλός αυτός δίσκος περιλαμβάνει τα 30 τραγούδια που συμμετείχαν στον τελικό των Αγώνων Ελληνικού τραγουδιού της Κέρκυρας 1981, που οργάνωσε ο Μάνος Χατζιδάκις.
Το συγκεκριμένο κομμάτι, που απέσπασε το 1ο βραβείο, είναι σύνθεση της Ηδύλης Τσαλίκη σε ένα καταπληκτικό ποίημα του Κώστα Καρυωτάκη. Το ερμηνεύει η ίδια.
Δικαίωσις
Τότε λοιπόν αδέσποτο θ' αφήσω

να βουίζει το Τραγούδι απάνωθέ μου
Τα χάχανα του κόσμου, και του ανέμου
το σφύριγμα, θα του κρατούν τον ίσο
Θα ξαπλωθώ, τα μάτια μου θα κλείσω,

και ο ίδιος θα γελώ καθώς ποτέ μου
«Καληνύχτα, το φως χαιρέτισέ μου»
θα πω στον τελευταίο που θ' αντικρύσω
Όταν αργά θα παίρνουμε το δρόμο,

η παρουσία μου κάπως θα βαραίνει
-- πρώτη φορά -- σε τέσσερων τον ώμο
Ύστερα, και του βίου μου την προσπάθεια
αμείβοντας, το φτυάρι θα με ραίνει
ωραία ωραία με χώμα και με αγκάθια.