11 Ιουλ 2014





Παρουσίαση μουσικής
369. Τake your time
QUEEN OF THE SURREAL
Mahayana Records, 2013

Αυτός είναι ο 1ος δίσκος μιας νεαρής τραγουδοποιού από την Πάτρα. Η Sma Rag Da Σμαράγδα Αλεξανδρή 18 ετών είναι συνθέτης, στιχουργός, ενορχηστρωτής, ερμηνεύτρια. Δεν έμεινε και τίποτ’ άλλο. Κι όμως ! Έχει και κάποιο άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό: μιλάει (τραγουδάει) πολύ σωστά αγγλικά. Η Σμαράγδα, σοβαρή αλλά με χιούμορ, σεμνή αλλά χωρίς συμπλέγματα, ξεκινάει μια «μουσική ζωή», που θα είναι πλούσια. Το συγκεκριμένο ερωτικό τραγούδι, που κυκλοφορεί στο δίκτυο, έχει τίτλο “Τake your time” και αποδίδεται σε αρκετά ελεύθερη μετάφραση στα ελληνικά έτσι:

Take your time -  Με την ησυχία σου
Γελάω που πάντα έλεγες «για πάντα»
Ο κόσμος λες για μάς νάχει φτιαχτεί
Μα πιο αστείο είναι που είπες ότι θάσαι
Ο μόνος που σε με δεν θα δοθεί.
Γελάω γιατί ήθελες και σπίτι στο Λονδίνο
Σαν πως εκεί θα ζούσαμε μαζί.
Κι αστείο είναι που θύμωσες σαν είπα
«Ιδέα σκληρή για νάναι αληθινή»
Δες πίσω σου λιγάκι και, για πες μου
Πώς πρέπει εγώ να νοιώθω τώρα δα;
Χαζή ίσως; Γιατί, τι άλλο είμαι;
Γιατί να με σκοτώσεις σάφησα;

Άφθονο χρόνο έχεις τώρα.
Με το πάσο σου ν’ αποφασίσεις
Μα θάμαι εκεί  φίλε αν αργήσεις;
Με την ησυχία σου ν’ αποφασίσεις
Θες λίγο χώρο ν’ ανασάνεις,
Ελπίζω η μορφή μου να σου λείψει.

Τα πράγματα δεν πάνε πάντα όπως θέλεις
Μα είν’ ντροπή, στο λέω, ναι ντροπή
Για μένα τίποτα ξανά δεν θάν’ το ίδιο
Και πίστευα, αστείο θα σου φανεί
Το τέλος θάρθει από δικό μου λάθος,
Αφού ως γνωστόν εγώ είμαι «σπαστική»
Γι αυτό το λόγο κάνω ότι κάνω
Μα ξέχασα ποιά ήμουν στη ζωή.
Δες πίσω σου λιγάκι και για πες μου
Πως πρέπει εγώ να νοιώθω τώρα δα;
Χαζή ίσως; Γιατί, τι άλλο είμαι;
Γιατί να με σκοτώσεις σάφησα;

Γι αυτό μωρό μου
Άφθονο χρόνο έχεις τώρα.
Με το πάσο σου ν’ αποφασίσεις
Μα θάμαι εκεί  φίλε αν αργήσεις;
Με την ησυχία σου ν’ αποφασίσεις
Θες λίγο χώρο ν’ ανασάνεις,
Ελπίζω η μορφή μου να σου λείψει.