25 Μαρ 2014



Παρουσίαση Μουσικής
356. Τραγούδι σκιάχτρου
ΤΑ ΠΡΕΠΕΙ & ΤΑ ΘΕΛΩ ΣΤΟΥ ΣΚΙΑΧΤΡΟΥ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ
ΕΚΔ. ΔΙΑΠΛΟΥΣ, 2013


Η μουσική που έγραψε ο Γιώργος Καζαντζής για το παραμύθι της
Ναντίνας Κυριαζή διατίθεται σε συμπαγή δίσκο ακτίνας μαζί με το βιβλίο. Το συγκεκριμένο τραγούδι με τίτλο: «Τραγούδι σκιάχτρου» ερμηνεύει η συγγραφέας.

Είμαι ταχυδακτυλουργός,
μα θάπρεπε να είμαι αμπελουργός.
Είμαι ένα σκιάχτρο που τρομάζει τα πουλιά,
μα πείτε μου είναι αυτή δουλειά;
Βγάζω απ’το καπέλο μου
τα πρέπει και τα θέλω μου,
μα όσο κι αν τα βάζω στη σειρά,
δε βρίσκω εκεί μέσα τη χαρά.
Δύσκολο να καταλήξεις
πως θα ήθελες να ζήσεις,
μα μέσα απ’το καπέλο σου
τα πρέπει και τα θέλω σου
ζητάνε πως και πως να τα ζυγίσεις.
Αχ, όλη τη μέρα προσπαθώ,
μια λύση ψάχνω για να βρω,
γεννήθηκα στο στύλο καρφωμένος,
μα πάνω στη σκηνή είμαι ευτυχισμένος.
Βγάζω απ’το καπέλο μου
τα πρέπει και τα θέλω μου,
μα όσο κι αν τα βάζω στη σειρά,
δε βρίσκω εκεί μέσα τη χαρά.