15 Δεκ 2013

Παρουσίαση μουσικής
342. Θα σ’ αγαπώ
ΤΗΕ ΑΤΗΕΝΙΑΝ PROJECT
ΙΔΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ, 2013


Ο Πρίαμος Μωράκης γιός του Τάκη Μωράκη και της Νάντιας Κωνσταντοπούλου κυκλοφόρησε αυτό τον δίσκο, που περιέχει πολλά κομμάτια του πατέρα του  διασκευασμένα σε jazz. Ο ίδιος λέει για το πείραμα αυτό ότι «... επίκεντρο του ήταν ο ελληνικός στίχος με jazz μουσικό υπόβαθρο και με βάση αυτό έγινε η επιλογή των κομματιών» Για τον πατέρα του γράφει: «... έπαιζε jazz ήδη πριν τον πόλεμο. Τα ινδάλματά του ήταν οι Stephan Crapelli, ο Django Reinhardt, o Nat King Cole και άλλοι ανάλογοι. Σαν μαέστρος αργότερα ακολούθησε τον ήχο των big bands με πρότυπα του τους Duke Ellington, Count Basie και Glenn Miller».
Στις πολύ καλές ενορχηστρώσεις των εγχόρδων συμμετείχε και ο γνωστός φίλος της «Πολιτείας» Τάσος Ρωσόπουλος. Παίζουν οι μουσικοί:  Δημήτρης Καλατζής (πιάνο), Χρήστος Ραφαηλίδης (βιμπράφωνο), Μάνος Λούτας και Περικλής Τριβόλης (μπάσο), Φίλιππος Παπάς (τενόρο σαξόφωνο), Λέανδρος Φράτνικ και Δημήτρης Κακαβούλης (ντραμς) και Σωκράτης Γανιάρης (κρουστά). Όλα τα κομμάτια ερμηνεύει η Πηνελόπη Τζανετάκη, μουσικολόγος από το Ιόνιο πανεπιστήμιο. Το συγκεκριμένο τραγούδι του 1951 σε στίχους Κώστα Κοφινιώτη έχει τίτλο «Θα σ’ αγαπώ» και είχε γίνει  γνωστό με τη φωνή του Σώτου Παναγόπουλου.
Θα σ’ αγαπώ κι όταν δεν είσαι κοντά μου
πάντα θα ζεις στην πληγωμένη καρδιά μου
κι αν ο καιρός περνά στης μοναξιάς μου τη λύπη
για μένα της χαράς θα ξανανθίζουν οι κήποι
θα σ’ αγαπώ σκέψη δική σου θα γίνω
θα σ’ αγαπώ της φαντασίας μου κρίνο
στη ψεύτρα τη ζωή με τ’ όνομά σου θα σβήνω
ως τη στερνή μου πνοή.