25 Μαρ 2012

Παρουσίαση μουσικής
260. Μικρέ μου καθρέφτη
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠ’ ΤΟΝ ΗΛΙΟ
HARVEST 2000


Το συγκρότημα «Σύννεφα με παντελόνια» (ονομασία εμπνευσμένη από ποίημα του Μαγιακόφσσκι) αποτελούν οι : Άλκης Παπαδόπουλος (πλήκτρα), Δήμητρα Καραμπεροπούλου (ακορντεόν), Γιώργος Γιαννόπουλος (ντραμς), Κώστας Σαρδέλης (μπάσο), Ρουντίνα Ντρέα (βιολί), και Νίκος Δημοσθένους (κιθάρες). Το κομμάτι «Μικρέ μου καθρέφτη» περιλαμβάνεται στον 1ο προσωπικό τους δίσκο «Τίποτα δεν κρύβεται κάτω απ' τον ήλιο». Ερμηνεύει η Δήμητρα Καραμπεροπούλου.
Μικρέ μου καθρέφτη σε ζητώ
Και βάφω τα χείλη «Σ’ αγαπώ»
Πόσο όμορφη δείχνω στο χορό
Δεν αντέχω να μη σε κοιτώ
Όταν μ’ αγγίζεις είμαι εγώ
Στις άκρες των δακτύλων σε κρατώ
Όταν μ’ αγγίζεις είμαι εγώ
Πόσο σ’ αγαπώ
Πόσο σε μισώ
Μικρέ μου καθρέφτη δες με στα μάτια
Κι αν ψέματα σου πω δεν θάμαι εγώ
Θάναι το σκοτάδι που πάντα με τρομάζει
Θάναι μια πλάνη που πάντα μ’ αλλάζει
Μικρέ μου καθρέφτη σ’ αγαπώ
Μικρέ μου καθρέφτη σε μισώ
Μικρέ μου καθρέφτη σ’ αγαπώ
Στο παραμύθι μου μ’ αφήνεις να ζω.