3 Μαρ 2012

Παρουσίαση μουσικής
257. Νανούρισμα
ΕΝΝΕΑ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
ORION 2011

7/10
Ο 1ος δίσκος του Γιώργου Καγιαλίκου περιέχει 9 τραγούδια και ένα ορχηστρικό κομμάτι. Ο πίνακας του εξωφύλλου φιλοτεχνήθηκε από τον Κarolis Dedura. Οι στίχοι είναι του Γ. Καγιαλίκου, του Νεόφυτου Δάνου και του Γιώργου Σκόκα. Τα τραγούδια ερμηνεύει ο συνθέτης και η Έλλη Πασπαλά. Παίζουν οι μουσικοί Παναγιώτης Δράκος φλάουτο, Διονύσης Βερβιτσιώτης βιολί, Βαγγέλης Νίνα βιολοντσέλο, Τίνα Δεσσύλα όμποε, Μαρίνος Γαλατσινός σαξόφωνο, Γιώργος Αρνής κοντραμπάσο & Νεοκλής Νεοφυτίδης πιάνο. Το συγκεκριμένο κομμάτι έχει τίτλο: «Νανούρισμα»
Κοιμήσου κι εγώ στόλισα με φύκια τα μαλλιά σου
και με κοράλλια κόκκινα την τρυφερή αγκαλιά σου.
Το δίδυμο φεγγάρι σου παιδί αγγελοκρουσμένο
ναρθεί κρυφά, να σμίξετε σε κόσμο ονειρεμένο.
Κοιμήσου κόρη του γιαλού αφροστεφανωμένη
κι εγώ ταξίδι ετοίμασα που θα σε περιμένει.
Θάναι κουπιά τα χέρια μου, βαρκούλα το κορμί μου
κι η αγάπη μου η ανείπωτη ψυχή και δύναμή μου.