30 Ιουλ 2008

Παρουσίαση μουσικής
68. Αστεράκι
Η ΝΥΧΤΑ ΘΑ ΤΟ ΠΕΙ
ΑΚΤΗ-ΜΙNOS EMI 1994

3/18

Συλλογή τραγουδιών του τραγουδοποιού Διονύση Τσακνή, από ζωντανές ηχογραφήσεις σε συνεργασία με τον Λαυρέντη Μαχαιρίτσα στον Λυκαβηττό και το ΜΕΤΡΟ. Το συγκεκριμένο τραγούδι λέγεται «Αστεράκι».

Υπάρχει ψηλά ένα αστέρι
το πιο λαμπερό τ’ ουρανού,
μαζί του μιλάω και παίζω αν θέλω
τα βράδια.
Αν νοιώθω μονάχος το ξέρει
κι ανοίγει τις πόρτες του νου,
γλυκά με χαϊδεύει με φως και μου
δείχνει σημάδια.
Καληνύχτα αστέρι
να μου γνέφεις που πας
νάσαι πάντα ψηλά, φωτεινό
κι από κει να με βλέπεις.
Η μνήμη σαρώνει τη σκέψη
κι ο χρόνος μου τραβάει το χαλί,
αυτό που επάνω του χρόνια
σκυφτός περπατάω.
Μα εσύ αστεράκι μου ξέρεις
το πως έχω φτάσει ως εκεί
μια νύχτα του Οχτώβρη το φως
μου χαρίζεις και σκάω.
Καληνύχτα αστέρι
να μου γνέφεις που πας
νάσαι πάντα ψηλά, φωτεινό
κι από κει να με βλέπεις