2 Ιουλ 2008

Παρουσίαση μουσικής
61. Άτυχη σύλληψη
ΑΓΩΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΣΕΙΡΙΟΣ 1991

18/25

Ζωντανή ηχογράφηση των 25 τραγουδιών που διαγωνίστηκαν στους Α΄ αγώνες Ελληνικού τραγουδιού στην Καλαμάτα (31/8 - 1/9 1991)। Οι αγώνες διοργανώθηκαν από την ΔΕΠΑ Καλαμάτας σε συνεργασία με τον Μάνο Χατζιδάκι. Το συγκεκριμένο τραγούδι ήταν ένα από τα 4 που διακρίθηκαν. Την μουσική και τους τραγικούς στίχους έχει γράψει η Θέμις Μαρσέλλου και το ερμηνεύει η ίδια σπαρακτικά ...
Άτυχη σύλληψη
Καλημέρα και φοβάμαι να σκεφτώ
το αποτέλεσμα που μπρος μου είναι γραμμένο.
Μ’ ένα σταυρό λέει ψυχρά πως είσαι εδώ
κάπου σφιχτά μες στο κορμί μου γαντζωμένο.
Πάνω μου τίποτα δεν άλλαξε και γώ
την παρουσία σου οφείλω να θυμάμαι.
Περιπλανιόμαστε μαζί στης πόλης την βουή,
να σε ξεχάσω προσπαθώ έστω για μια στιγμή,
μα όταν τις νύχτες η ενοχή σε κάνει μέσα μου πληγή,
κλείνω τα μάτια περιμένω, δεν μπορεί.
Καλημέρα και φοβάμαι να σκεφτώ
πως πριν ακόμα σε αγγίξω σε προδίδω.
Τα παραμύθια που ποτέ δεν θα σου πώ
στο χειρουργείο θα σκορπιστούν, όταν σε λίγο
όλα θ’ αδειάσουν από μέσα μου κι εγώ
χωρίς αντίσταση θα σ’ αποχωριστώ.
Ήρθε για μας τους δυό η στιγμή.
Ξαπλώνω σιωπηλή κάτω απ’ το φως
που με τυφλώνει, παραδίνομαι γυμνή.
Ο νους μου φεύγει μακρυά με την μικρούλα σου καρδιά,
που θα πετάξει στου κενού την αγκαλιά.