29 Απρ 2008

Παρουσίαση μουσικής
44. Ανθρωπάκι
ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ
ΑΚΤΗ 1997

11/28
Ο διπλός αυτός δίσκος περιλαμβάνει όλα τα τραγούδια των αδερφών Κατσιμίχα που ερμηνεύτηκαν από άλλους καλλιτέχνες, αποτελεί ένα καθρέφτη των διάφορων σταδίων που πέρασαν μέχρι σήμερα, δείχνει τον πλούτο τον μουσικών τους καταβολών και της μουσικής τους παιδείας. Οι ίδιοι λένε: "κανένα από τα τραγούδια δεν το είπαμε τυχαία. Τα επιλέξαμε προσεκτικά ένα-ένα, γι' αυτό και αντέχουν ακόμη μέσα μας". Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι σύνθεση του Πάνου Κατσιμίχα σε στίχους Δημήτρη Βασαλάκη.
Ανθρωπάκι
Δε θέλω να σου πω λόγια μεγάλα

παγώνει μες στο στήθος μου η φωνή
μικρό μου ανθρωπάκι σε μια γυάλα
ποιος να φωνάξει πια και τι να πει
Δεν έχω να σου πω λόγια μεγάλα
έχουνε όλα ειπωθεί από καιρό
μα τίποτε δεν άλλαξε εδώ πέρα
αν ήταν θα το ξέραμε και οι δυο
Άνθρωπε ανθρωπάκι μου μικρό
στο ίδιο ανέκδοτο και εγώ
μες στης σιωπής μου το θαλάμι
Από το διπλανό κελί
ένα μονάχα θα σου πω
και ας το πάρει το ποτάμι
Άνθρωπε ανθρωπάκι μου μικρό
μην περιμένεις πια εδώ
κανείς δε θα ‘ρθει να σε σώσει
Ένα μονάχα θα σου πω
ό,τι δεν πάρεις μοναχός
κανείς δε θα ‘ρθει να στο δώσει
Δεν έχω να σου πω λόγια μεγάλα
έχουν όλα ειπωθεί χίλιες φορές
ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες
δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές