24 Ιουν 2022

 








Παρουσίαση μουσικής
465. Το δικό σου πεπρωμένο
Το κλάμα βγήκε απ’ τον παράδεισο
Columbia, 2001

Η Αφροδίτη Μάνου έγραψε όλες τις μουσικές συνθέσεις της ταινίας «Το κλάμα βγήκε από τον παράδεισο» και τους στίχους. Ταινία του 2001, ακριβή παραγωγή (πάνω από 400 εκατομμύρια δραχμές, με 30 ηθοποιούς, 50 χορευτές, εκατοντάδες κομπάρσους και περίπου 600 κοστούμια)
Το κομμάτι «Το δικό σου πεπρωμένο» τραγουδάει με την δροσερή φωνή της η Τζίνη Παπαδοπούλου 
Το δικό, το δικό σου πεπρωμένο
είναι να, είναι να 'μαστε μαζί
Μια ζωή, μια ζωή σε περιμένω
κι αν το θες ακόμα μια ζωή
Μια του κλέφτη δυο του κλέφτη
Σ' έπιασα με τα φιλιά μου
Κι όπως ένα αστέρι πέφτει
έπεσες στην αγκαλιά μου
Κι όπως ένα αστέρι πέφτει
έπεσες στην αγκαλιά μου
Λα λα λα λα λα...
Το δικό, το δικό σου πεπρωμένο
Είναι ροζ, είναι ροζ τριανταφυλλί
Μια ζωή, μια ζωή σε περιμένω
κι αν το θες ακόμα μια ζωή
Μια του κλέφτη δυο του κλέφτη
Σ' έπιασα με τα φιλιά μου
Κι όπως ένα αστέρι πέφτει
έπεσες στην αγκαλιά μου
Κι όπως ένα αστέρι πέφτει
έπεσες στην αγκαλιά μου.