18 Ιαν 2021












Παρουσίαση Μουσικής
450. Να διώξω τα σύννεφα
ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙΤΗΣ ΧΩΜΑΤΑ
Lyra, 1967
 

Δεν είναι άγνωστο, δεν είναι συλλεκτικό. Όμως είναι μεγάλη η συγκινησιακή μου φόρτιση και σχέση με το υπέροχο αυτό κομμάτι του Νέου Κύματος, που περιλαμβάνεται στον 1ο προσωπικό δίσκο της Καίτης Χωματά το 1967. Συντελεστές με ιδιαίτερο βάρος η συνθέτις Ηλέκτρα Παπακώστα (που τόσο ευγενικά μου μίλησε στο τηλέφωνο πριν από 12 χρόνια) και στιχουργός ο πάντα ερωτευμένος παλιός μου φίλος, Άκος Δασκαλόπουλος (πονεμένη ιστορία).

Να διώξω τα σύννεφα
Της νύχτας κυλάνε οι ώρες,
τον ύπνο μου πήρ' η βροχή,
μη χάθηκες σ’ άγνωστες χώρες,
μη σ’ έδεσαν ξένοι καημοί.
Να διώξω τα σύννεφα θα γίνω αγέρι,
να φέγγω στο δρόμο σου θα γίνω αστέρι,
κι αν πάλι τ' απόβραδο καημό θα μου φέρει,
θα μείνω στο δρόμο σου να γίνω φωτιά.
Την πόρτα χτυπάει αγέρας,
το σπίτι βαραίνει σιωπή,
γυρεύω το φέγγος της μέρας,
ζητώ τη δική σου φωνή.
Της νύχτας κυλάνε οι ώρες,
τον ύπνο μου πήρε η βροχή,
φοβάμαι μην σ' άρπαξαν μπόρες,
κι απόμεινα εγώ μοναχή.