14 Νοε 2013



Παρουσίαση μουσικής
339. Πίσω απ’ το παράθυρό μου.
KEΡΚΥΡΑ ‘82: ΑΓΩΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ
ΜΙNOS - EMI, 1982



Σύμφωνα με τα δημοσιευμένα βιογραφικά στοιχεία του ο Χάρης Καβαλλιεράτος είναι αυτοδίδακτος μουσικός. Κατά τα άλλα έχει γνώσεις σχεδίου & ζωγραφικής αλλά και στοιχεία από την Α.Σ.Ο.Ε.Ε. Ένα μεγάλο κομμάτι της μουσικής του αναζήτησης είναι βασισμένο στην αρχαϊκή και νεότερη ελληνική ποίηση.
Έγραψε μουσική για θέατρο, κινηματογράφο, ραδιόφωνο, τηλεόραση, για ομάδες χορού, κουκλοθέατρο, για κινούμενα σχέδια και είχε την τύχη να συνεργαστεί με τον Μάνο Χατζιδάκι. Σε ραδιοφωνικές του ομιλίες από το 1986-1996 πραγματεύτηκε θέματα ιστοριογραφίας της μουσικής, επικεντρώνοντας σε σπουδές πάνω στις μουσικές καθιερώσεις, και στην Ιεροπραξία, ως αρχή της μιμήσεως της μουσικής.
Έχει κυκλοφορήσει 12 συλλογές τραγουδιών με το σύνολο μουσικής «Χάνομαι γιατί Ρεμβάζω». Είναι εγκατεστημένος με την οικογένειά του στις υπώρειες του Πανείου Όρους, όπου επιδίδεται σε λεπτές αγροτικές ενασχολήσεις.
Με το συγκεκριμένο κομμάτι «Πίσω απ’ το παράθυρό μου» έλαβε μέρος στους  Β΄ Αγώνες Ελληνικού Τραγουδιού του Μάνου Χατζιδάκι στην Κέρκυρα το 1982.
Το κομμάτι είναι σε στίχους Μαρίνας Κατσιώτη & το ερμηνεύει η Γιάννα Κατσαγιώργη.
Είσαι εκεί κι είμαι εδώ
πίσω απ’ το παράθυρό μου.
Όλες οι μέρες που τελειώνουν, που αρχίζουν, που περνούν
και τελειώνουν και αρχίζουν και περνούν
κοντά σου με οδηγούν.
Και κάτι φταίει όταν τα μάτια μου δεν σ’ έχουν.
Γλιστρώ στο θάλαμό σου σαν αέρας να μπω
τα βλέφαρά σου να κινούν.