28 Ιουλ 2012

Παρουσίαση μουσικής
276. Η Νεράϊδα του φεγγαριού
ΠΡΩΤΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΣΕΙΡΙΟΣ 1991


7/13

Ζωντανή ηχογράφηση των 25 τραγουδιών που διαγωνίστηκαν στους Α΄ αγώνες Ελληνικού τραγουδιού στην Καλαμάτα (31/8 - 1/9 1991).
Την κριτική επιτροπή των αγώνων αποτελούσαν οι: Παντελής Βούλγαρης, Δημήτρης Γιαννημάρας, Μιχάλης Γκανάς, Μίκης Θεοδωράκης, Γιώργος Κουρουπός, Νίκος Κυπουργός, Διονύσης Σαββόπουλος, Ντόρα Τσάτσου, Μάνος Χατζιδάκις, Νίκος Χουλιαράς.
Οι Α΄ αγώνες Ελληνικού τραγουδιού διοργανώθηκαν από την Δημοτική Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης Καλαμάτας σε συνεργασία με τον Μάνο Χατζιδάκι.
Το συγκεκριμένο κομμάτι έχει τίτλο : «Η Νεράϊδα του φεγγαριού» και είναι έργο νεότητας του ταλαντούχου και ακριβοθώρητου συνθέτη Στάθη Γυφτάκη (άλλη ανάρτηση Νο 258). Τους καταπληκτικούς στίχους έχουν γράψει η Λίλλυ Τριανταρή και ο συνθέτης. Ερμηνεία Γιώργου Ψάλτου.

Έχω μια μικρή νεράϊδα,
στην καρδιά μου κάνει μάγια.
Μάταια ψάχνω για να βρω,
πως μου κλέβει το μυαλό.
Λες και έχει δυό ραβδάκια
μεσ’ στα γκρίζα της ματάκια,
που μου ρίχνουνε μια σκόνη
κι η καρδούλα μου βουλώνει.
Αχ καλή νεράϊδα
λύσε μου τα μάγια,
για να σε φιλήσω
και με σε να ζήσω.
Έχει χέρια βελουδένια
και μαλάκια ασημένια.
Με αστέρια τα στολίζει
στο φεγγάρι τριγυρίζει.
Δώρα σύννεφα μου φέρνει,
με χρυσές κλωστές με δένει.
Με κρινάκια με γεμίζει
κι η καρδιά μου πεταρίζει.