9 Μαρ 2011

Παρουσίαση μουσικής
210 Δεν είμαι δύο
ΤΑ ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΑΤΙ
ΠΕΙΡΑΧΤΗΡΙ 2003



12/12

Ο δεύτερος δίσκος της πολυτάλαντης Εύας Ιεροπούλου. Η συνθέτις ζει μεταξύ Βέροιας και Θεσσαλονίκης διδάσκοντας μουσικοπαιδαγωγικά, γράφοντας και παρουσιάζοντας βιβλία, θεατρικά έργα και τραγούδια για παιδιά. Τις καινούργιες της δημιουργίες, βιβλία και μουσική παρουσιάζει δραματοποιημένα με το οικογενειακό συγκρότημα που λέγεται Family Sound Machine, ένα κουαρτέτο, 4 ρόλοι, 4 όργανα. Η Εύα παίζει τσέλο, η Νεφέλη (15 ετών) πλήκτρα και η Νίκη (10 ετών) βιολί, ο σύζυγός της Κώστας Μπραβάκης κιθάρα και κρουστά παίζουν όλοι. Αξιοπρόσεκτη περίπτωση σπανίων ανθρώπων με ιδιαίτερη καλλιέργεια. Η ιστοσελίδα τους http://www.outopos.gr/ παρουσιάζει τις εκδόσεις των έργων της με την ονομασία «Το πειραχτήρι».
Δεν είμαι δύο, δεν είμαι δύο
Δεν είμαι δύο το ξέρω καλά.
Μα όταν στο δρόμο μόνος περπατώ
και «Γειά σας!» μου λένε όσοι συναντώ,
αρχίζω και το σκέφτομαι ξανά.
Δεν είμαι δύο, δεν είμαι δύο
αφού έχω πάπλωμα μονό!
Δεν είμαι δύο, δεν είμαι δύο
ένα ποδήλατο οδηγώ!
Δεν είμαι δύο, δεν είμαι δύο
αφού φοράω ένα παλτό!
Δεν είμαι δύο, στο λεωφορείο
ένα εισιτήριο μου κόβουν για να μπω.
Δεν είμαι δύο, δεν είμαι δύο,
δεν είμαι δύο το σκέφτηκα πολύ.
Μα όταν ρωτάω και μόνος απαντώ
και όταν πεινώ και τρώω διπλό φαΐ
το σκέφτομαι ξανά απ’ την αρχή
Δεν είμαι δύο, δεν είμαι δύο,
δεν είμαι δύο τ’ ομολογώ
Μα όταν βγαίνω κάτι για να πιώ
και δυό καλαμάκια μου βάζουν στο χυμό
ζιζάνια μου ζώνουν το μυαλό.