2 Δεκ 2010

Παρουσίαση μουσικής
197 Επιστροφή
ΣΠΑΝΙΕΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ
LEGEND 2000



Ο δίσκος «Γιώργος Μούτσιος, σπάνιες ηχογραφήσεις» περιέχει 20 τραγούδια που ερμηνεύει ο γνωστός ηθοποιός με την ζεστή, πλούσια φωνή. Γνωστές συνθέσεις των Χατζηδάκι, Θεοδωράκη, Μούτση και άλλων λιγότερο γνωστών, όπως ο Σπάθης και Τριανταφυλλίδης. Εξαιρετικού επιπέδου ερμηνείες από έναν μαιτρ. Το συγκεκριμένο τραγούδι είναι σε μουσική του Πάνου Τριανταφυλλίδη και σε στίχους του Άλκη Χριστοφέλλη. Διευθύνει ο Δήμος Μούτσης. Στην κιθάρα ο Γ. Μηλιαρέσης.

Στην γειτονιά στο σπίτι που γεννήθηκα
έχω φυτέψει μια μικρούλα λυγαριά.
Εκεί ψηλά έχω κρεμάσει την καρδούλα μου,
τα όνειρά μου έχουν μείνει στα κλαδιά.
Πήρα να διαβώ δρόμο μακρινό
και ρωτώ να μου πουν τα πουλιά.
Αχ μην είναι αργά και δεν βρω ξανά
την μικρή την λυγαριά που αγαπώ.
Πήρα να διαβώ δρόμο μακρινό
και ρωτώ να μου πουν τα πουλιά.
Πέρα εκεί στον βράχο που καθόμουνα,
σαν ήμουν νιος, σαν ήμουν παλικάρι,
έχει σταθεί και καρτερεί ένα μικρό πουλί
κι όλο ζητά μες στο φεγγάρι να με βρει.