11 Οκτ 2010

Παρουσίαση μουσικής
190 Για τον πατέρα
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΕΜΠΕΛΗ ΔΡΑΚΟΥ
UNIVERSAL 2009

15/15

Ο 2ος δίσκος του Γιώργου Χατζηπιερή μετά τον αρχικό «τεμπέλη δράκο» (ανάρτηση Νο 22). Της ίδιας υψηλής ποιότητας δουλειά, το ίδιο κέφι και αγάπη για τους λιλιπούτ. Ένας κόκορας που ξυπνά σε άδειο κοτέτσι και ψάχνει να βρει τις κότες του, ένας χορτοφάγος καρχαρίας, μια αλεπού που της αρέσουν τα πανηγύρια, ένα δέντρο που πάνω του φωλιάζουν καλαμάρια κι αστακοί, μια ντομάτα καμικάζι.
Σημαντικές συμμετοχές από την κυπριακή παροικία της τέχνης και όχι μόνο. Διονύσης Σαββόπουλος, Ελευθερία Αρβανιτάκη, Αλκίνοος Ιωαννίδης, Έλλη Πασπαλλά, Μελίνα Κανά, Σοφία Παπάζογλου, Φοίβος Δεληβοριάς, Δώρος Δημοσθένους, Απόστολος Ρίζος.
Οι 25 μουσικοί με φλογέρες, κιθάρες, πνευστά, έγχορδα, κρουστά, πιάνο, άρπα, κ.α. δημιουργούν μια μουσική πανδαισία. Οι ενορχηστρώσεις έγιναν από τον Μάριο Τακούσιη. Συμμετέχει η παιδική χορωδία Νέας Γενιάς Ζηρίδη υπό τη διεύθυνση του Νίκου Κυπουργού. Να σημειωθεί η συμμετοχή άλλων τεσσάρων Χατζηπιερήδων: του Πέτρου, της Στάλως, της Μαρίνας, της Κατερίνας στα φωνητικά και της Κυριακής που έκανε την καταπληκτική εικονογράφηση.
Το συγκεκριμένο τρυφερό κομμάτι που ερμηνεύει η Ελευθερία Αρβανιτάκη, αφορά την καταπονημένη ομάδα των απανταχού πατέρων.

Θα σου χαρίσω ένα φιλί,
Θα σου πω μια καλημέρα,
Αγαπημένε μου πατέρα
Θα με κρατήσεις αγκαλιά,
Τα μαλλιά θα μου χαϊδέψεις
Κι ό,τι πω, θα το πιστέψεις
Θα μου ετοιμάσεις πρωινό
Και θα αδειάσεις το ψυγείο
Και σαν πηγαίνεις στη δουλειά,
θα μ' αφήσεις στο σχολείο
Και θα σου κάνω ζαβολιές
Και πολύ θα μου θυμώνεις
Μα αμέσως θα το μετανιώνεις
Θα μου αγοράζεις στα κρυφά
Παγωτά και καραμέλες
Κι αρκουδάκια με κορδέλες
Και θ’ αγκαλιάζεις τη μαμά
Και λιγάκι θα ζηλεύω
Για να μου δώσεις προσοχή
Θα γελώ και θα χορεύω