25 Μαρ 2010

Παρουσίαση μουσικής
164. Της άνοιξης
ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΟΥ ΓΕΛΑΣ
LYRA 2004

4/11

Πολύ καλή μουσική του συνθέτη Βασίλη Καζούλλη. Ο ίδιος έχει κατά καιρούς δηλώσει "...στην αρχή με έλεγαν Μοναχικό τροβαδούρο ... Ήμουνα πάντα ντροπαλός, αυτό φταίει ... μου λένε πως και στα μελαγχολικά μου τραγούδια βρίσκω μια διέξοδο ... Eίμαι μπητλομανής και πήγα κι έπαιξα στα μέρη που είχαν παίξει ... " Στον δίσκο αυτό ο Μανώλης Φάμελλος ενορχηστρώνει, υπογράφει την παραγωγή και τραγουδάει και ένα τραγούδι. Το συγκεκριμένο κομμάτι έχει τίτλο «Της άνοιξης» και το ερμηνεύει ο συνθέτης.
Τούτ' η άνοιξη μοιάζει με ψέμα
και με καλεί
σαν τα ρόδα τα θρυμματισμένα
κάθε γιορτή
Το μαντήλι σου λάμπει στον ήλιο
όταν περνάς
μες τα χρώματα τ' αγαπημένα
και με πονάς
Το παράπονο που 'χει ο έρως
δεν βρίσκει γιατρειά
και δεν έχω πια τι να σου στείλω
απ' τα παλιά
Την αγάπη μου κάνεις κομμάτια
μα εγώ θα γυρνώ
στο στενό σου και τα σκαλοπάτια
το δειλινό