12 Ιουλ 2009

Παρουσίαση μουσικής
130. Με την αγάπη μου βάλε φτερά
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΣΚΙΑΧΤΡΟΥ
ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΕΡΓΟ

12/19

Το κομμάτι αυτό αποτελεί μέρος του έργου του συνθέτη Σάκη Τσιλίκη «Το όνειρο του σκιάχτρου» πάνω σε ένα παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά. Η εξαιρετική αυτή παιδική ροκ όπερα, που γράφτηκε και παρουσιάστηκε το 1993-94, παραμένει δυστυχώς ανέκδοτη. Η σκηνοθεσία ήταν του Νίκου Δαφνή, οι χορογραφίες της Μάτας Μάρρα και το συγκεκριμένο τραγούδι ερμηνεύει η Μάρθα Φριντζήλα.

Τι μοναχό πλάσμα και τρυφερό,
γράφεις τ’ όνειρο στον ουρανό,
θέλω φίλε μου να σου μιλήσω.
Τι κι αν κρυμμένα κρατάς μυστικά
στον αγέρα τη νύχτα μιλάς,
θέλω φίλε μου να σ’ αγαπήσω.
Τιπ τοπ τιπ τοπ τιπ τοπ πιπιέ.
Με την αγάπη μου βάλε φτερά,
να πετάξεις, να βρεις τη χαρά,
μη μου κλαις, κοίταξέ με, πονάω.
Θέλεις τον κόσμο να δεις στα ψηλά,
ένα αστέρι να παίρνει φωτιά,
μη φοβάσαι ! Για δες ! Σου γελάω.
Τιπ τοπ τιπ τοπ τιπ τοπ πιπιέ.