22 Ιουν 2009

Παρουσίαση μουσικής
128. Εχεμύθεια
ΟΙ ΤΡΟΒΑΔΟΥΡΟΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ
KAΜΠΑΝΑΚΙ-UNIVERSAL 2007

2/13



Συλλογή συνθέσεων πάνω σε στίχους Άλκη Αλκαίου. Μια παραγωγή των Μιχάλη Κουμπιού και του Γιώργου Νταλάρα στη σειρά δίσκων «Άξιος Λόγος». Ο κάθε συνθέτης προσέγγισε τους στίχους του Αλκαίου με το δικό του ξεχωριστό ύφος και το δικό του συνθετικό "τρόπο", με αποτέλεσμα μια ενδιαφέρουσα ποικιλία ρυθμών και αποχρώσεων. Το συγκεκριμένο κομμάτι έχει γράψει ο Νίκος Ζούδιαρης και ερμηνεύει η αγαπημένη Αρλέττα.

Εχεμύθεια
Το χώμα ξεδιψά η βροχή

και το θεό η προσευχή
κι εγώ όσα δίψασα δεν είδα
νιώθω πολλά μα ξέρω λίγα.
Περνώ απ τα στέκια τα παλιά,
δεσμοί που γίνανε θηλιά,
εσύ μια ιστορία φάρσα
κι εγώ μια μελωδία φάλτσα.
Στο μπαλκονάκι απόψε βγες
γλυκό φως μου και λυκαυγές,
το στεναγμό σου και το γέλιο
έχω απόκρυφο ευαγγέλιο.
Σοφοί το σύμπαν μελετούν,
τ’ άστρα εχεμύθεια ζητούν.
Κι αυτό το πορφυρό φεγγάρι,
στρείδι χωρίς μαργαριτάρι.
Θέλω τον κόσμο αλλιώς να δω,
μέσα στη νύχτα τραγουδώ
αυτά που λεν τα καλοκαίρια,
οι έρωτες κάτω απ’ τ’ αστέρια.