25 Μαΐ 2009

Παρουσίαση μουσικής
124. Γέλα ψυχή μου
ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
LYRA 2003

3/12

Το τραγούδι «Γέλα ψυχή μου» βρίσκεται στον δίσκο «Τα μεταξωτά τραγούδια» της Μελίνας Κανά του 2003, αν και είχε πρωτοκυκλοφορήσει στον προσωπικό δίσκο «Μελίνα Κανά» της ίδιας εταιρίας το 2001. Η σύνθεση και οι στίχοι είναι του ταλαντούχου Κώστα Παρίση.
Γέλα ψυχή μου τα τρένα περνούν
τα μάτια αρπάζουν και μόνο έτσι ζουν
γέλα κυλάει ο καιρός
Γέλα ψυχή μου και βγες να σε δουν
σαν σβήνει η μέρα χαρές θες να 'ρθουν
γέλα κυλάει ο καιρός
Μη με προδώσεις δεν έχω μιλιά
μη μου φορτώσεις σκισμένα πανιά
σημάδια είν’ όλα το ξέρω καλά
σημάδια οι σκέψεις άγρια πουλιά
Γέλα ψυχή μου και κοίτα ψηλά
σαν έρθει η ώρα θα έρθει απλά
γέλα κυλάει ο καιρός
Γέλα ψυχή μου και πες δυνατά
δεν ήμουν μόνη σε βρήκα ξανά
γέλα κυλάει ο καιρός