12 Μαΐ 2009

Παρουσίαση μουσικής
122. Ρένα
ΤΟ ΜΕΛΩΔΟΧΩΡΙΟ ΘΕΛΕΙ ΜΑΕΣΤΡΟ
Εκδ. Ε. Ρώσση

3/9



Ο δίσκος – βιβλίο με τον τίτλο αυτό περιλαμβάνει μια συμπαθητική ιστορία για μικρά παιδιά με τις νότες της οκτάβας προσωποποιημένες σε 8 κατοίκους ενός μικρού χωριού. Όλες παίζουν και τραγουδούν χωρίς συνεννόηση, με αποτέλεσμα μια απίστευτη κακοφωνία, μέχρις ότου καταφθάνει ο μαέστρος και βάζει τάξη. Ο Σταύρος Παπασταύρου (γνωστός και από την Φρουτοπία, Αναρτηση Νο 18), συνέθεσε την μουσική, η Δήμητρα Λαμπρέτσα ζωγράφισε και η Ακριβή Λαζαρίνη έγραψε το λιμπρέτο.
Ρένα όπως ΡΕ
Τ’ όνομά μου είναι Ρένα,
μα δεν το λέω σε κανένα.
Δεν είμαι τόσο κοινωνική,
ούτε και πάντα ευγενική.
Θέλω να έχω ησυχία,
δεν τη μπορώ τη φασαρία,
γιατί θυμώνω, κι όταν φωνάζω,
αυτά που λέω δεν λογαριάζω.
Θα φταίει το ΡΕ στο όνομά μου,
γι’ αυτή τη συμπεριφορά μου,
μα τι να κάνω; Αυτή είμαι εγώ
κι αν λέω «ΡΕ» δεν το εννοώ.