13 Σεπ 2008

Παρουσίαση μουσικής
80. Eden (Garden state)
BREATHE WITH ME
EMBRACEABLE 2007

6/12


Συλλογή τραγουδιών της πολλά υποσχόμενης Ελληνίδας Αθηνάς Ανδρεάδη, γεννημένης στο Λονδίνο από γονείς μετανάστες, οι οποίοι επέστρεψαν στη Θεσσαλονίκη. Η ίδια λέει: «Νιώθω ότι ο καημός υπάρχει μέσα μου, στις φλέβες μου, πέρα από τα βιώματά μου και τις ιστορίες που έχω ακούσει απ' τις γιαγιάδες μου, είναι στο DNA μου. Είναι θεραπευτικός αυτός ο καημός, όταν βγάζεις τον πόνο καθαρίζεις. Λειτούργησε θετικά και το ότι ήμουν αυτοδίδακτη μέχρι μια ηλικία και μετά σπούδασα μουσική. Μπορεί να πήρε περισσότερο χρόνο, αλλά μου δόθηκε η ευκαιρία να αποκτήσω τη δικιά μου φωνή, το δικό μου στυλ, να βρω το δικό μου τρόπο να τραγουδάω». Στο συγκεκριμένο μελαγχολικό κομμάτι τους στίχους έγραψε η ίδια (όπως και σε όλα) και την μουσική υπογράφει η ίδια και ο Ματθαίος Τσαχουρίδης.
Eden (Garden state)
What a day is it mine
I walk alone in garden state
Is It always just a memory
Is it fiction this addiction to the rain
I walk alone at night
I walk in pure delight
In this garden state
I walk alone
Is it all gone
Going on like they say
Is it going
Can it be like it was
Give me one reason to laugh with the loss
Why
In the state with no reason
Like treason
Give me one little moment
In this hell
Once
I ask you twice
Is it all the same
No answer
You gave me all you could
No question there
That’s all you should