14 Ιουλ 2008

Παρουσίαση μουσικής
64.
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΑΩ
LYRA 2000

6/13

Η 2η δουλειά του συγκροτήματος «Συνήθεις Ύποπτοι», ευαίσθητη και λυρική αποδίδεται από όμποε, φλάουτο, ακουστική κιθάρα, πιάνο, κοντραμπάσο, μαντολίνο και κρουστά. Στο συγκεκριμένο κομμάτι την μουσική και τους στίχους έχει γράψει ο ο Αλέκος Βασιλάτος και το ερμηνεύει, όπως και τα περισσότερα με την χαρακτηριστική φωνή του ο Χρήστος Θηβαίος.
Ξαναζώ
εκείνο το τραγούδι
που είχα πάντα φυλαχτό
Για τόπους που περπάτησα
για μύθους που τους κράτησα
στα χέρια μου σφιχτά
Μα στην πρώτη χειμωνιά
πάει...
Τα σκόρπισε ο άνεμος μακριά
με έζωσε της λήθης η σκιά
Σαν ξωτικό
έφυγα απ’ τον κόσμο μακρυά
για να θυμηθώ
Ερημιά
παντού όπου κι αν πήγα
αναζητώντας σε δροσιά
Σ’αγγιξα κι έσβηνες
και τους μύθους μου έδιωχνες
στα πέρατα της γης
σαν πνοή αερικού
που γλιστράει
στο φως του φεγγαριού
μ’ έδιωξε η αγάπη
μα την πλήγωσα κι εγώ
Άπιαστες εικόνες και φωνές
χρέος και μερτικό
Κάνω ευχή
και νάτο ξεπροβάλει
το άστρο που ήθελα να ‘ρθεί.
Τ’ άγγιξα, μου γέλασε
για πάντα με ελευθέρωσε
Και πάλι ξεκινώ σαν απέραντη αγκαλιά
Η ζωή
κοντά της με καλεί.