28 Μαρ 2008

Παρουσίαση μουσικής
35. Βασιλιάς της καρδιάς
2 ΜΙΚΡΑ ΓΑΛΑΖΙΑ ΑΛΟΓΑ
ZODIAC-LYRA 1970




Παλιός δίσκος 33 στροφών του Γιώργου Ρωμανού με μουσική και στίχους δικούς του πλην 2 κομματιών. Ο δίσκος αυτός θεωρείται από τις καλύτερες ροκ συλλογές. Ο Γιώργος Ρωμανός, πολλά υποσχόμενος ερμηνευτής του Χατζιδάκι αλλά και τραγουδοποιός ο ίδιος, μετά από ένα λαμπερό ξεκίνημα, συνέχισε την διακριτική πορεία του στην Γαλλία και στην Ελλάδα χωρίς να προδώσει τις αρχές του.
Το συγκεκριμένο τραγούδι είναι σε στίχους του Άκου Δασκαλόπουλου.
Βασιλιάς της καρδιάς
Βασιλιά με είχες ντύσει μια μικρή αποκριά
Τα κοράλλια και τ' αστέρια τ’ ουρανού
λάμπαν στο νου.
Μ’ είχες σκεπάσει μ’ ένα κόκκινο πανί
είχα θρόνο του σπιτιού σου το σκαλί

και λαός μου εσύ.
Με στρατούς
από λουλούδια ηλιοτρόπια κι ουρανούς
με καράβια που τα σέρνουνε πουλιά
πάμε μακριά.
Εγώ θα είμαι της καρδιάς σου ο βασιλιάς
εσύ άστρο που όλη νύχτα θα γελάς
και θα με κοιτάς.
Τώρα πια δεν είμαι της καρδιάς σου ο βασιλιάς.
Τα κοράλλια και τ’ αστέρια τ’ ουρανού
λάμπουν αλλού.
Έχει περάσει η δική μας η στιγμή
κουρασμένη μεσ’ τα χείλια μου η φωνή
μακριά μου εσύ.