2 Μαρ 2008

Παρουσίαση μουσικής
29. Το πατάρι με τα σκιάχτρα
2η ΑΚΡΟΑΣΗ
ΜΙΚΡΗ ΑΡΚΤΟΣ 2004

14/17

Η συλλογή αυτών των τραγουδιών αποτυπώνει τα αποτελέσματα της Δεύτερης Ακρόασης Νέων Καλλιτεχνών της Μικρής 'Aρκτου, που οργανώνει ο Παρασκευάς Καρασούλος. Μια γιορτή, όπου όλοι οι συμμετέχοντες ενδιαφέρονται να ανανεώσουν τη δύναμη και το δυναμικό του καλού ελληνικού τραγουδιού με το πάθος, την αγάπη και την εργασία τους. Ακριβώς αυτή η πρόθεση και ο στόχος είναι που κάνουν αυτή τη πρόταση, μια συγκινητική και σημαντική στιγμή για όλο το ελληνικό τραγούδι. 15 νέοι δημιουργοί (στιχουργοί, συνθέτες) υπογράφουν 17 πρωτότυπα τραγούδια.
Στο συγκεκριμένο κομμάτι την μουσική και τους στίχους υπογράφει ο Γιάννης Γεωργαντέλης, μηχανικός του ΕΜΠ, και ερμηνεύουν οι ΣΟΝΑΜΑ (Φωνητικό Σύνολο αποτελούμενο από τις: ΣΟφία Μάλαμα, ΝΑταλία Κάντζια και ΜΑρία Γράμψα, και οι τρεις τους λυρικές ερμηνεύτριες).
Το πατάρι με τα σκιάχτρα
Είναι ένα πατάρι με σπασμένα ρολά

και μέσα ακούς τραγούδια
που τρομάζουνε τη γειτονιά
Η πόρτα θέλει ξόρκι για να μπεις
Η πόρτα δεν ανοίγει για να βγεις
Η πόρτα δεν ανοίγει,
και δεν περνάς !
Όταν πέφτει η νύχτα
τα σκιάχτρα ξυπνούν
και μ' αχυρένια μάτια
πονηρά μας κοιτούν
κι όταν κοιμάσαι
από τον τοίχο κάτι χέρια απαλά
θα βγουν να σου χαϊδέψουν τρυφερά τα μαλλιά
Και... Στο πατάρι μου έχω στήσει χορό
με τα σκιάχτρα μου κι εγώ τραγουδώ,
κι αν με τρομάζουν για να φοβηθώ
τη γλώσσα βγάζω και γελώ!!
Στο πατάρι είμαστε όλοι τρελοί
κι όποιος πει αλήθεια τον κρεμάμε απ’ την οροφή
Στην μοναξιά μου φορώ νυφικό
Τη ντύνω, τη στολίζω,
στο λαιμό τη φιλώ
τη βγάζω στο μπαλκόνι
και την πετώ!!