30 Ιαν 2008

Παρουσίαση μουσικής
20. Μικρό μου τραγουδάκι
ΑΝΕΜΟΔΕΙΚΤΗΣ
Mercury-Universal 1999

4/12
Ο 4ος προσωπικός δίσκος του Αλκίνοου Ιωαννίδη. Ο ίδιος εξηγώντας τον τίτλο του δίσκου λέει: «Είναι μια περίεργη ιστορία, αλλά η αρχική ιδέα ξεκίνησε από ένα σχεδιάκι του πατέρα μου που υπάρχει μέσα στη συσκευασία του δίσκου, μ΄ ένα ανθρώπινο δάκτυλο κι ένα φτερό που λειτουργούσε σαν ανεμοδείκτης (σσ τα πρώτα του καλλιτεχνικά ερεθίσματα τα δέχτηκε από την οικογένειά του, που εξακολουθεί να είναι πνευματική του πηγή). Ανεμοδείκτης λέγεται αυτός ο δίσκος ουσιαστικά γιατί τα τραγούδια αυτά σημαίνουν πράγματα για μένα. Είναι σαν ένα ημερολόγιο των πραγμάτων που έζησα ή φαντάστηκα τα τελευταία 2,5 χρόνια. Δείχνουν και τη διάθεσή μου ανά πάσα εποχή. Είναι σα να υπάρχει ένας ανεμοδείκτης, ο οποίος ανάλογα με το βοριά ή το νοτιά κυττάει από 'δω ή από 'κει.». Το συγκεκριμένο τραγούδι ερμηνεύει ο ίδιος ο συνθέτης.
Μικρό μου τραγουδάκι
σου λείπει το στιχάκι
που θα 'κανε τον ήλιο ν' ανατέλλει
Σου λείπει η μαγεία
κι η ωραία μελωδία
και δε γλυκαίνεις τις καρδιές σαν μέλι
Μα εγώ θα σ' αγαπώ μικρό μου
στο πιο κουφό μουρμουρητό μου
και θα σε ψιθυρίζω πάντα
σαν να 'σουνα όμορφη μπαλάντα.