21 Μαΐ 2022


 






Παρουσίαση μουσικής
464 Χαίρεται σήμερα η ψυχή μου
Απ' την Αγάπη δεν μπορώ να ξεγραφτώ
Μικρός Ήρως 2022
 
Ο τραγουδοποιός Χρήστος Οικονομίδης έγραψε την μουσική και ερμηνεύει ένα μικρό μαργαριτάρι.  
Μια φρέσκια παραγωγή του Άγγελου Σφακιανάκη, που μοιράζεται μαζί μας πώς ξεκίνησε η γνωριμία με τον συνθέτη-τραγουδοποιό: «Με εντυπωσίασε ο σουρεαλισμός του η εκφραστική γκάμα και η προσπάθεια του να κρύψει τον λυρισμό του με μεταμοντέρνα στοιχεία.  Μου έδωσε το νέο υλικό που δούλεψε και επενέβην διακριτικά με την έγκριση του. Έτσι προέκυψε το «Απ’ την αγάπη δεν μπορώ να  ξεγραφτώ».
 
Χαίρεται σήμερα η ψυχή μου
ξεχνάει την όψη τη σκληρή
και μέσα στη βοή
εσένα μόνο ακούει
Μαζί σου περπατά
σε κόσμους που η ζωή
δεν είναι κρίμα
ούτε γερνά
Χαίρεται σήμερα η ψυχή μου
πλέει σε ουράνια μουσική
Κρυστάλλινο ταξίδι τώρα ο χρόνος
σε εξοχικό νησί
σα να 'ναι αυτή η στιγμή
ο κόσμος όλος
εγώ κι εσύ