23 Μαΐ 2021

 














Παρουσίαση μουσικής
453 Ήρθες αργά
Ο χειμώνας δεν θαρθει
ΕΜΙ, 2003
 
Πρόκειται για το παλιό, γνωστό, υπέροχο τραγούδι που ερμήνευε η Κάκια Μένδρη. Ωστόσο τα λόγια τα λέει κανονικά ένας άντρας σε μια γυναίκα. Γι’  αυτό επιλέγω την ερμηνεία του Στάθη Δρογώση. Σε γενικές γρμμές έχω μια εμμονή με τις παλιές αυθεντικές εκτελέσεις των τραγουδιών. Παρ’ όλα αυτά η ενορχήστρωση, ο δυνατός ρυθμός, η λιτή ανδρική φωνή του Δρογώση, τα πετυχημένα φωνητικά της χορωδίας με κέρδισαν.
Ο συνθετης Γιάννης Βέλλας αναφέρεται ότι ήταν αρχικά επιπλοποιός και περιπτεράς & αυτοδίδακτος μουσικός από το 1936. Τους στίχους έγραψε ο Κώστας Κοφινιώτης.

 
Ήρθες αργά
Μπορεί να σ' έφερε τ' αγέρι
τις μαργαρίτες που μαδά
Μπορεί να σ' έφερε το κύμα
στην αμμουδιά που τραγουδά
Μπορεί να σ' έφερε η χαρά,
μπορεί να σ' έφερε η λύπη
μα ειν' αργά, πολύ αργά
να μου ξυπνήσεις καρδιοχτύπι.
Ήρθες αργά στο δρόμο της ζωής μου
Ήρθες αργά για να μου φέρεις τη χαρά
Μιαν άλλη πέρασε τα χάδια της με κέρασε
Κάποια βραδιά μου πήρε την καρδιά
Ήρθες αργά στο δρόμο της ζωής μου
Ήρθες αργά πώς θες αλήθεια να στο πω;
Δεν ερωτεύομαι μαζί σου κι αν πλανεύομαι
Ήρθες αργά, ακόμα εκείνη αγαπώ.